Įveikęs du konkurso etapus ir kelias dešimtis konkurentų, M. Kvizikevičius tapo vienu iš dviejų laimingųjų, šiemet gavusių 50% kompensavimą mokslams Jungtinių pasaulio koledžų tinkle. Spręsdamas trūkstamų lėšų problemą, Labdaros ir paramos fondas „Už ateitį“ Matui skyrė paramą.
Dėl savo puoselėjamų vertybių ir filosofijos jungtiniai pasaulio koledžai yra užsitarnavę labai gerą reputaciją, jie ugdo būsimus pasaulio lyderius. Juos baigus atsiveria net pačių prestižiškiausių universitetų durys.
„Džiaugiuosi, kad pas mus yra tokių moksleivių, kurie naudojasi visomis teikiamomis galimybės, siekiant gauti kuo geresnį išsilavinimą. Visada tikiuosi, kad įgytą išsilavinimą jie pritaikys Lietuvoje“, – sako Labdaros ir paramos fondo „Už ateitį“ vadovas Martynas Survilas.
„Tarptautinis bakalauras pripažįstamas tarptautinių universitetų, o tai palengvina galimybę įstoti“, – džiaugiasi Matas, vėliau planuojantis studijuoti Škotijos ar Danijos aukštosiose mokyklose, kur mokslas nemokamas.
Dalijamės Mato įspūdžiais:
Esu labai dėkingas fondui “Už ateitį” už pagalbą suteikiant finansinę paramą prisidėti prie galimybės mokslus tęsti viename iš 14 Jungtinių Pasaulio Koledžų Bosnijoje ir Hercegovinoje.
Į Mostaro miestą atvažiavau baigęs 11 klasių Lietuvoje, laimėjęs Junktinių Pasaulio Koledžų nacionalinio komiteto Lietuvoje rengtame kasmetiniame konkurse ir patekęs tarp 2 laimėjusių ir gavusių galimybę mokslus tęsti viename iš 14 pasaulyje esančių koledžų. Balkanuose praleidau pirmą, iš keturių, semestrą – kur laikas praėjo labai greitai, tačiau prasmingai. Jungtinių pasaulio koledžai buvo sukurti siekiant suvienyti pasaulio tautas, bei įkvėpti tolerancijos įvairioms rasėms, religijoms bei papročiams, tiek mokinių, tiek mokytojų įvairovė, visomis prasmėmis, prie to prisideda: mokykloje mokinuosi su 183 mokiniais iš 59 skirtingų pasaulio šalių. Koledže mokomasi 2 metus, siekiant įgyti tarptautinį bakalaureatą. Pirmi mėnesiai buvo kiek neįprasti, nuo mokinių, kurie, be išimčių, mokantis ir tam skirdami labai daug laiko, siekia ne tik patekti į geriausius universitetus, bet ir prisidėti prie įvairių, žmonėms naudingų, projektų, iki mokytojų, kurie atvykę iš įvairių šalių netaupo laiko jiems padėti. Mokymo sistema, nuo esančios Lietuvoje kiek skiriasi: mokomasi pasirinktų 6 – 7 dalykų, į kuriuos gilinamasi daugiau nei įprastai, pamokų laikas ilgesnis, o mokykla nemažai dėmesio skiria popamokinei veiklai, savanoriavimui. Prie mokinių geresnės ateities ir išsilavinimo prisideda tarptautinio bakalaureato diplomas, kuris akredituojamas prestižinių, aukštu mokymo lygiu pasižyminčių universitetų.